איטליה

טיול לאיטליה זו חוויה בלתי נשכחת. ביקרתי באיטליה פעמיים בשנים האחרונות ובכל פעם חזרתי עם טעם של עוד. 

בין אם זה הנופים המרהיבים, החווייה הקולינרית או העיירות הקסומות – באיטליה כל אחד ימצא את מה שהוא אוהב. 

עונת התיירות העיקרית באיטליה היא בחודשי הקיץ, אך צריך לקחת בחשבון שבתקופה זו מזג האוויר חם מאוד ויש עומס גדול של אנשים (בעיקר בחודש אוגוסט).

בחורף לעומת זאת לא יהיה עמוס, אבל בצפון המדינה מזג האוויר קר מאוד ואף מושלג ומתאים בעיקר לחופשת סקי או לחופשת ספא רומנטית.

שני הביקורים שלי היו בצפון המדינה, בתקופה שנחשבת מחוץ לעונה (סוף מאי ותחילת דצמבר), ובשניהם נהנתי מאוד ואפילו אהבתי את העובדה שלא היה עמוס. מצד שני היה לי מזל ומזג האוויר היה לטובתי.

טיסות מהארץ מגיעות לערים רבות באיטליה כשהעיקריות שבהן הן רומא ומילאנו. הגעה לרומא מתאימה למי שרוצה לטייל בעיר עצמה או למי שמתכנן טיול בדרום המדינה. 

מילאנו מהווה בסיס לטיולים בצפון איטליה: אגם גארדה, אגם קומו, אגם מאג'ורה והדולומיטים.

במילאנו עצמה יש שדה תעופה מרכזי ובעיירה ברגאמו שמרוחקת כשעה נסיעה ממילאנו ישנו שדה נוסף קטן יותר אליו טסות רוב חברות הלואו-קוסט.

שני שדות נוספים שיכולים להוות בסיס טוב לטיול בצפון המדינה הם ונציה וורונה.

ערים נוספות שניתן להגיע אליהן בטיסה ישירה מהארץ הן:

  • בולוניה ופירנצה שמתאימות למי שרוצה לטייל באזור טוסקנה ואמיליה רומאנה (אל תפספסו את ההיצע הקולינרי המפורסם של חבלי הארץ הללו)
  • נאפולי שמתאימה למי שרוצה לטייל בדרום המדינה
  • גנואה שמתאימה לטיול בריביירה האיטלקית
  • קטניה למי שרוצה לטייל בסיציליה

השכרת רכב באיטליה נפוצה מאוד כאשר לא מתכננים טיול עירוני. על מנת שתבואו מוכנים לנהיגה בארץ המגף וכדי להימנע מקנסות אני ממליצה שתקראו את הפוסט שכתבתי בנושא. 

טיול לאיטליה

אתרי ספא בצפון איטליה

בחופשת החורף שלנו בצפון איטליה היינו בשני מתחמי ספא – האחד בדולומיטים והשני באזור אגם גארדה.  באחד היתה לנו את אחת החוויות הטובות ביותר, ובשני,

להמשך קריאה »
סגירת תפריט

רוצה לקבל עידכונים, טיפים ודילים שווים שאני מוצאת?

לעולם לא אשלח לך ספאם או אעביר את הפרטים שלך לאדם אחר

דילוג לתוכן