קוריאן אייר – בדרך לויאטנם עוצרים בקוריאה

את ירח הדבש שלנו עשינו בויאטנם, ואחרי חיפושים רבים לטיסה לא יקרה מדי, מצאנו דווקא את קוריאן אייר – korean air. הם לא נחשבים לחברה זולה בד"כ אבל בזמנו, ביחס לאופציות אחרות זה היה משתלם.

קוריאן אייר

יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת על החברה הקוריאנית: דבר ראשון זה שהיא חברה מעולה. דבר שני זה הארוחה – תוכלו לבחור בין 2 מנות מערביות למנה קוריאנית מסורתית למי שרוצה להתנסות.

הדבר האחרון והחשוב ביותר שאתם חייבים לדעת (וזה אגב יכול לגרום לכם להזמין איתם טיסה גם אם היא לא הכי זולה):

אם יש לכם קונקשן של יותר מ-12 שעות בסיאול אתם מקבלים מלון על חשבונם(!) ולא סתם מלון – הייאט, 5 כוכבים עם ארוחות והכל לגמרי בחינם.

כשהגענו לא ידענו באיזה מלון מדובר והיינו בשוק כשראינו שזה הייאט. עוד יותר הופתענו לגלות שאנחנו גם מקבלים ארוחת בוקר וצהריים. בחינם. אם זה לא היה ברור 😊

במלון אכלנו ארוחת בוקר מבופה ענק עם המון אופציות, הלכנו לחדר להתקלח ולישון 3 שעות, אכלנו צהריים וחזרנו לשדה. זאת היתה חווייה מטורפת שגרמה לנו להרגיש first class ועשתה לנו סיום מושלם לירח דבש.

מלון האייט אינצ'און

התמונות לקוחות מהאתר הרשמי של המלון

כמה דברים שחשוב לדעת על עניין המלון לפני שאתם מזמינים את הטיסה:

• חייבים להזמין את המלון דרך קוריאן אייר מראש! כלומר אחרי שמזמינים את הכרטיס טיסה צריך להתקשר למשרדים שלהם ולהזמין. זה לא משהו שתקבלו באופן אוטומטי
  • זה תקף רק לצד אחד של הנסיעה כלומר לא תוכלו לנצל את זה גם בהלוך וגם בשוב, שזה בסדר כי בד"כ אחד הקונקשנים הוא קצר
  • לא בטוח שזה יהיה הייאט יכול להיות שהם עובדים עם עוד מלונות
  • ההטבה הזו היא רק למי שמזמין טיסה הלוך ושוב. אם הזמנתם כרטיס כיוון אחד ויש לכם קונקשן ארוך זה כנראה לא יתפוס
  • ניתן לקבל את ההטבה גם במקרה שהקונקשן הוא מעל 6 שעות אבל רק אם הנחיתה היתה בין 12-3 בלילה.

באתר הזה תוכלו למצוא עוד פרטים על ההטבה ועל עוד חברות תעופה שמספקות שירותים דומים.

שדה התעופה בסיאול

החווייה האחרונה בטיסה היתה שדה התעופה אינצ'און Incheon. הוא נחשב לאחד משדות התעופה הטובים בעולם ובצדק.

נהנינו להסתובב בו ונהנינו מההפעלות שיש שם. השתתפנו בסדנה קצרה שבה מייצרים מחזיקי מפתחות בסגנון קוראני, לא משהו מלהיב אבל נחמד ומעביר קצת את הזמן ואפילו יוצאים עם מזכרת. בנוסף יש שם הרבה פעילויות שקשורת לתרבות הקוריאנית – מוזיאון, מופעי נגינה ועוד.

שדה התעופה אינצ'און שדה התעופה סיאול

התמונות לקוחות מהאתר הרישמי של שדה התעופה

הדבר הכי מגניב שראינו בשדה התעופה בקוריאה דווקא לא קשור לשדה עצמו אלא לקוריאנים. בהתחלה חשבנו שזה מקרי, אבל ככל שראינו עוד כאלה הבנו שיש פה קטע.

הזוגות הקוריאנים מתאימים לעצמם את התלבושות בקטע הזוי, לעיתים עד לרמת הנעליים והתיקים!

לרוב לא מדובר במשהו פשוט כמו ג'ינס וטישירט חלקה אלא באאוטפיטים ממש מושקעים.

ניסינו להבין מה הקטע ואחרי כמה ימים טובים שזה הטריד אותנו, גוגל גילה לנו שזה פשוט קטע של זוגות קוראנים. ככה הם מבטאים את האהבה והזוגיות שלהם. מאוד חמוד ורומנטי ולגמרי השתלב לנו באווירת הירח דבש.

תוכלו לקרוא כאן מידע נוסף על התופעה ולראות עוד דוגמאות מעבר למה שצירפתי.

מתנצלת מראש על האיכות, התמונה שצילמתי היא לגמרי פפארצי סטייל ולכן מטושטשת ודי גרועה 😊. הוספתי גם תמונה מעלי אקספרס – מה שאומר שאם זה עשה לכם חשק ונראה לכם שתצליחו לשכנע את בן/בת הזוג, אתם אפילו יכולים להזמין כזה לעצמכם.

לא לשכוח שהמידות האסייתיות מאוד קטנות אז קחו את זה בחשבון אם אתם מזמינים 😊 .

מידע נוסף על קוריאה ועל סיאול בפרט תוכלו לקרוא בבלוג "רואה עולם", בפוסט בו מתארחת שירה פורר שגרה עם משפחתה בסיאול.

רוצים לקבל עדכונים, טיפים ודילים שווים שאני מוצאת? השאירו כתובת אימייל והרשמו לניוזלטר

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט

רוצה לקבל עידכונים, טיפים ודילים שווים שאני מוצאת?