המזרח הרחוק

המזרח הרחוק הוא אחד היעדים המרתקים והמגוונים בעולם. לא משנה לאן תלכו תתקלו בתרבות מיוחדת השונה מכל מה שאתם מכירים במערב.

מצד אחד נמצאות בו מדינות כמו יפן, דרום קוריאה וסינגפור שהן מדינות מודרניות לחלוטין, אך מאפייני התרבות המקומית מאוד נוכחים בהן.

מהצד השני נמצאות מדינות כמו הודו, נפאל ובורמה שהן מדינות עולם שלישי וגם להן תרבות מרתקת ושונה.

בנוסף ליעדים הנ"ל, ישנן מדינות במזרח הרחוק שהמטרה העיקרית של הנופשים בהן היא חופשת בטן גב מפנקת במחירים סבירים, המפורסמת שבהן היא תאילנד כמובן.

טיול למזרח הרחוק מתאים לכל סוגי המטיילים: לתרמילאים שיוצאים לטיול של כמה חודשים, למשפחות שאוהבות לגלות תרבויות חדשות וזהו גם אחד היעדים המועדפים על זוגות לירח דבש. אנחנו למשל בחרנו בירח דבש בויאטנם.

בניגוד למרכז ודרום אמריקה שההגעה אליהן כמעט תמיד דורשת טיסת קונקשן, המזרח הרחוק הוא יעד שקל יותר להגיע אליו בטיסה ישירה. 

כיום מהארץ יש טיסות ישירות לדרום קוריאה, הודו, תאילנד, סין והונג קונג. על מנת להגיע למדינות אחרות במזרח ניתן לטוס לאחד מהיעדים האלה ומהם להמשיך בטיסת פנים או בתחבורה ציבורית.

המזרח הרחוק
טיול לויאטנם

ירח דבש בויאטנם

נסענו בספטמבר 2012 לשלושה וחצי שבועות זוג עלות כוללת כ-4,400$* *עלות כוללת לזוג לטיסות ולמלונות בלבד. פירוט עלויות ניתן לראות בסוף הפוסט. אחרי התלבטויות רבות

להמשך קריאה »
סגירת תפריט

רוצה לקבל עידכונים, טיפים ודילים שווים שאני מוצאת?

לעולם לא אשלח לך ספאם או אעביר את הפרטים שלך לאדם אחר

דילוג לתוכן